Platsen

Våra pass hålls i Danshuset på Sunderby folkhögskola. Ett rött litet hus på vår innergård, bakom byggnaden Gammelgård. Danshuset kan kännas igen på den långa stålrampen som leder upp till dörren. Se bilden på huset ovan och karta längre ned på sidan för vägledning.

Sunderby folkhögskola, Kråkbergsvägen 7, 954 42 Södra Sunderbyn

Om du kommer från Folkhögskolevägen finns det en gångväg längs med Kråkbergsskolan (blå byggnad).

Buss

Luleå lokaltrafik har en hållplats nära oss, ”Folkhögskolevägen”, här kan du både stiga av och på bussen åt vardera håll (vid resa till/från oss). Se Luleå lokaltrafiks hemsida för aktuell tidtabell.

Bil

Kostnadsfri parkering finns intill vår huvudentré, mittemot sporthallen. Välj parkering för konferensgäst/elev.

Om du har frågor eller behöver komma i kontakt med oss ang yoga och mindfulness kan du kontakta oss via e-post, se info längre ned. Helger och kvällar är vår reception stängd, även huvudentrén brukar vara stängd (om vi inte har ett evenemang).

Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller idéer!